Veelgestelde vragen

In onze veelgestelde vragen zul je in de meeste gevallen het antwoord op jouw vraag kunnen terug vinden. Staat jouw vraag er niet bij of je hebt behoefte aan persoonlijk advies, dan kun je altijd contact opnemen via info@uitdeoudedoos.nl of via het contactformulier

Bestellen en betalen

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Je kunt bij met verschillende betaalmethodes betalen. Naast iDEAL, Sofort en Creditcard kan je ook snel afrekenen met Apple Pay of Google Pay. Ook kan je achteraf betalen met Klarna.

Het lukt mij niet op te bestellen, kunnen jullie helpen?

Zeker! we raden je aan om contact op te nemen via info@uitdeoudedoos.nl of het contactformulier. We zullen je dan zo snel mogelijk proberen te helpen.

Verzenden en bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Nadat je bestelling door ons is verwerkt ontvang je een mailtje met daarin een track en trace. Hierin kan je zien wanneer je pakket wordt bezorgd. We bezorgen doorgaans binnen 2 dagen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dat kan, zo lang we je bestelling nog niet hebben verwerkt en verzonden. Neem contact op via info@uitdeoudedoos.nl of via het contactformulier.

Wat als ik niet thuis ben op moment van bezorgen?

Afhankelijk van het formaat zal de bezorger het pakketje door de brievenbus (bij een brievenbusdoosje) bezorgen, of anders bij de buren afgeven. In de track en trace kan je dit gemakkelijk volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Afhankelijk van het door jou bestelde spel bedragen de verzendkosten voor Nederland € 3,95 (brievenbusbezorging) of € 6,95 (postdoos).

Voor zendingen naar België bedragen de verzendkosten voor een brievenbuszending € 6,95 en voor een postdoos € 9,95.

Voor alle andere landen in de Europese Unie bedragen de verzendkosten € 12,95.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Zeker! Wij bezorgen naast België en Duitsland in alle andere landen in Europa. De verzendkosten voor deze landen (m.u.v. Belgie) bedragen € 12,95.

Annuleren en retourneren

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja dat kan, mits we je bestelling nog niet hebben verwerkt en verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op via info@uitdeoudedoos.nl of via het contactformulier.

Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

Je retourneert je order (of een gedeelte) door een e-mail te sturen naar info@uitdeouddoos.nl. Vermeld in het onderwerp dat het om een retourzending gaat, met daarbij het ordernummer. Wij sturen je de retourinstructies per mail.

Kijk voor meer informatie in ons terugbetalingsbeleid.

Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op via info@uitdeoudedoos.nl of via het contactformulier.

Overige vragen

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Geen zorgen. Je kunt via deze link een nieuw wachtwoord aanmaken. Laat hier vervolgens je e-mailadres achter en je ontvangt een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord aan kunt maken.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Ik wil graag mijn gegevens aanpassen, kan dat?

Wanneer je bent ingelogd in je account kan je je gegevens zelf aanpassen op deze pagina.

Hoe activeer of gebruik ik mijn kortingscode

Je kunt je kortingscode gemakkelijk toepassen in de laatste stap van het afrekenen, voordat je betaald. De korting wordt vervolgens automatisch verrekent.

Wanneer je een kortingscode opent via de mail (wanneer je deze van ons hebt ontvangen), wordt deze automatisch al verrekent in je winkelmandje, zonder dat je hiervoor iets hoeft te doen.

Staat jou vraag er niet tussen?

Neem dan contact op via info@uitdeoudedoos.nl
of door het contactformulier in te vullen op onze contactpagina via de onderstaande button

Contact